5 dni v Berlinu – vikend izlet

Berlin Alexanderplatz

Berlin je bil na najinem spisku naslednjih potovanj že ob potovanju na Tajsko, saj sva ga načrtovala za poletje 2020, kar pa je potem spričo pandemije padlo v vodo.

Zato sva bila toliko bolj vesela, ko se je poleti 2021 končno pojavila priložnost pobega v tujino.

Pred korono smo iz Ljubljane imeli direktno linijo v Berlin z letalsko družbo EasyJet, a je prevoznik medtem zapustil našo ljubo Slovenijo. Odpadle so tudi ostale direktne letalske povezave iz Ljubljane ali Trsta, dobila pa sva let iz Ljubljane z Lufthanso s postankom v Frankfurtu, ki ni trajal smešno predolgo… sicer bi že skoraj šla raje z avtomobilom.

Pakiranje za dopust v času pandemije, je bilo rahlo drugačno kot prejšnja leta. Razkužilo, maske, potrdilo o cepljenju / testiranju in redno preverjanje stalno spreminjajočih se potovalnih informacij.

Pred potovanjem sva preverila trenutno omejitve potovanj za Nemčijo, kjer je bilo zapisano, da cepljene osebe s potrdilom lahko normalno potujejo. The trip is on, torej!

Museum Insel Berlin

Najin itinerarij za 5 dni v Berlin

1. dan: pot v Berlin in pohajkovanje po živalskem vrtu

Mitja me je v Berlinu že pričakoval, ko sem se v Ljubljani ob 7.00 uri zjutraj usedla na letalo. Po postanku v Frankfurtu sem v Berlin prispela okoli 11. ure dopoldan, kar je čisto spodoben potovalni čas, da še imaš kaj od dneva in te ne že sama vožnja in prekladanje čisto izmozga. Z direktnim letom bi bilo še slajše!

Ker sem bila ob poletu polno cepljena so mi samo preverili digitalno potrdilo, čisto enostavno, a biti na letališču prvič od začetka pandemije, ni bil najbolj prijeten občutek (čeprav sva z maskami potovala že na Tajskem).

Letališče v Berlinu je sicer nekoliko nerodno označeno – da prideš do transferjev za mesto moraš najprej ven iz stavbe, nato proti odhodom in po stopnicah navzdol. Na srečo so me dobri ljudje usmerili na vlak S9, ki me za pičlih 3,80 € pripelje naravnost v center Berlina (Alexanderplatz in okolica).

Na postaji me že čaka Mitja, ki me pospremi v hotel, kjer odložim stvari, nato pa se že vrneva nazaj na isto postajo in se z vlakom in družbo zapeljeva do živalskega vrta Berlin Zoo (postaja Zoologische Garten).

Berlin živalski vrt

Tu gremo na 4-urni ogled živalskega vrta, kjer sicer ni čisto vse odprto in na voljo za ogled. Zanimivo je bilo spremljati obnašanje živali, npr. tjuljnom se je poznalo, da pogrešajo obiskovalce in vodne norčije (predstav in hranjenj zaradi covid ukrepov ni bilo), saj so nam prav pozirali, in nas spremljali, ali jih opazujemo, kaj počnejo – če smo jim samo malo zaploskali, so se čisto razživeli in nam kar sami priredili predstavo. V živalskem vrtu si lahko pogledate tudi slone, žirafe, tigre, veliko opic in ptic, pa tudi povodnega konja, severne medvede, lenivce in prisrčne pande.

V živalskem vrtu še pomalicamo, zvečer se izčrpana vrneva v hotel.

2. dan: oddih na reki Spree

Vstaneva kasneje kot običajno in po poznem zajtrku greva na krajši potep po mestu. Obiščeva bližnji Alexanderplatz in Museum Insel.

Berlin Museuminsel

Museum Insel

Okoli poldne naju že poberejo kolegi in odpeljemo se proti vzhodu nekoliko izven mesta do kopališča na reki Spree, kjer najamemo supe in se sprostimo na vodi. Nekoliko drugačno preživljanje časa v mestu, a zelo dobrodošlo v poletni pripeki!

Nato lačni še pogoltnemo odlično pico ob reki, preden se vrnemo v mesto.

Reka Spree, Berlin

reka Spree, pogled z Museum Insel

3. dan: ogled znamenitosti – Berlin center

Ta dan preživiva v družbi kolega in skupaj si ogledamo največje znamenitosti mesta. Dobimo se na Alexanderplatzu, kjer sta na ogled svetovna ura in prepoznavni televizijski stolp (Fehrnsehturn).

Levo: Alexanderplatz, desno: svetovna ura

Od tam se mimo Rote Rathaus sprehodimo do muzejskega otoka (Museum Insel). Pot nadaljujemo mimo trga, kjer so med drugo svetovno vojno zažgali kup knjig, si pogledamo Checkpoint Charlie, spomenik padlim judom, topografijo terorja, berlinski zid, Brandenburška vrata, Reichstag, ter se nazadnje sprehodimo skozi Tiergarten.

Berlin znamenitost

Levo: Checkpoint Charlie, desno: Ostanki Berlinskega zida pri Topografiji terorja

levo: topografija terorja, desno: spominsko obeležje umorjenim evropskim judom

Brandenburška vrata Berlin

Brandenburška vrata

Od tu gremo nazaj v center na odlično tajsko kosilo (Crasia pri Hackescher Markt). Nazadnje si še vzamemo kavo v Starbucksu in na trati ob reki počivamo do sončnega zahoda.

Berlin center Hackescher Markt

4. dan: East Side Gallery

Po zajtrku se odpraviva proti vzhodu za pohajkovanje – East Walk in East Gallery Berlin Wall. Za kosilo se ponovno srečava s kolegi in indijski restavraciji, v bližnjem parku potem počakava, da popusti popoldanska vročina.

Čeprav Berlin ne slovi ravno po čudovitem vremenu, je bilo ob najinem obisku večinoma sončno in vroče julijsko vreme, s samo enim večernim nalivom. Popolno!

Berlinski zid

Berlin izlet, East Side Gallery

Nato si privoščiva še ramen za večerjo v bližnji japonski restavraciji, po njej pa še večerni sprehod po živahnem mestu. Čudovito je spremljati živahen mestni utrip, kavarniški živžav in preprosto uživati v ponovni svobodi med pohajkovanjem v tujini. Pogrešala sva!

Berlin izlet

5. dan: Treptower Park in polet domov

Zadnji dan zjutraj se z vlakom zapeljeva v Treptower park, kjer preživiva miren dopoldan. Kosilo pojeva v vietnamski restavraciji Umami blizu hotela, popoldan pa se že odpraviva nazaj na letališče in domov.

Berlin izlet Treptower park

Berlin izlet hrana

Kljub temu, da je bil najin itinerarij nekoliko drugačen, sva se v Berlinu imela super. Sploh je raj za kulinarične navdušence, saj tako bogato izbiro vseh svetovnih kuhinj najdemo le malo kje na kupu.

Poleg hrane pa je Berlin odlična destinacija tudi za nakupovalne navdušence, saj je tam veliko znanih prodajalen (npr. KaDeWe), prodajalne svetovnih znamk in alternativnih trgovinic.

In če bi želeli še kakšen dan več, ne zamudite obiska še palače Sanssouci (rezervirajte cel dan), ali obiščite kakšno izmed številnih jezer streljaj izven Berlina za kopanje in druge vodne športe.

Trajanje potovanja: 23.07 – 27.07.2021
Prevoznik: Lufthansa, Ljubljana – Frankfurt – Berlin
Povratna letalska karta cca 254 € / osebo (samo kabinski kovček)
Svoj čas (pre-covid) je z Brnika v Berlin letel EasyJet za veliko nižje pare, splača se preveriti morebitne nove povezave.

Transfer: taksi na letališče Brnik
Možnost parkiranja na ljubljanskem letališču (cena za 5 dni je okoli 57 €)

Transfer Berlin Airport – City Center: Pojdite izven stavbe in nazaj notri na odhode ter sledite oznakam za vlak S9. Ta vas pripelje v center za samo 3,80 €

Kje sva spala:

Na priporočilo sva se odločila bivati v okrožju Kollwitzkiez, oz. Mitte, ki je le streljaj severno od glavnih atrakcij. Prvo noč sva spala v Hotel Amano, ki ima zelo ugodno lokacijo, a nama klima v spalnici ni ustrezala, pa še dražji je (julija cene okoli 90-120 € / noč).

Nato sva naslednje noči spala v Hotel Ibis, kjer je sicer malo bolj penzionerski vibe, a spalo se je bolje, in za manj denarja (78 € / noč).

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.